!
 
Sedaye s0kot

در طوفان زندگی باخدا بودن بهتر از نا خدا بودن است...

 
 

!
ارسال شده در 14 / 1 / 1390برچسب:, - 16:50

خوب سلام

بعدشم علیک!!!

روز اول مدسه به زور گذشت...

نشستم پشت کامپیوتر هی نوشتم یهو دیدم یه بستنی پنج تا پفکـ رو خوردم!!!!!

دلم درد گرفت.....

تو مدرسه ی ما که خبری نبود...

امروز صبح این قدر زور گفت بیدار شدم تو مدرسه هم همشـــو خواب بودم! 

سیزده به در هم زیاد خوب نبود به من خوش نگذشت دوست نداشتم ...

تنها اتفاق خوشایند امروز این بود که بعد بیست روز بالاخـــره به پچ پچ(یه نوع کیک خوشمزه) م رسیدم

همون زنگ اول رفتم خریدم خوردم

درس هم ندارم ...شیمی ازم پرسیده همه امروز باید بشینن بخونن من کاری ندارم

دلتون بسـ ـــوزهـ !...هورا هورا هــــورا شدم

تا بعدا بای

 



نظرات شما عزیزان:

مطهره
ساعت23:51---27 دی 1391
خیلی جدیدا نامرد شدی شیما خانوم ! معلوم نیست شمارت چنده کجا هستی ! دلم برات تنگیده من به اینترنت دسترسی ندارم حداقل یه خبری از سلامتیت بده دوست بی وفا! خاطره هامون را یادت رفته؟ کجایییییییییی؟؟؟؟؟؟؟

مامان
ساعت16:52---25 خرداد 1390
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده shima iravani